UWAGA: w zawiązku z reorganizacją sklepu, sprzedaż jest zawieszona do odwołania.

Zwroty, reklamacje, wymiana

Zwroty

Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Produkt, który zwracasz, nie może mieć na sobie żadnych śladów użytkowania, takich jak: zabrudzenia, przetarcia lub uszkodzenia materiału. Towar powinien być pozbawiony zapachu i musi posiadać metkę. Taki produkt wyślij do nas wraz z formularzem zwrotu towaru (znajdziesz go poniżej).

Adres wysyłki do zwrotu:

Z.S.O. Glaspol

Al. Wojska Polskiego 96A

42-200 Częstochowa

Kliknij i pobierz formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru:POBIERZ

Kliknij i pobierz formularz odstąpienia od umowy świadczenia uslugi:POBIERZ

Reklamacje

Jeśli produkt, który otrzymałaś, posiada defekty, uszkodzenia, możesz oddać go do reklamacji. Musisz jedynie wypełnić formularz reklamacji towaru (znajdziesz go poniżej) i wraz z nim wysłać do nas wadliwy produkt. W formularzu szczegółowo opisz problem z towarem i wybierz formę rekompensaty, jaką chcesz uzyskać. Mamy 14 dni roboczych na weryfikację Twojej reklamacji od dnia otrzymania przesyłki. O postępach w procesie będziesz informowana drogą mailową.

Kliknij i pobierz formularz reklamacji towaru: POBIERZ

Wymiana

By wymienić zakupiony produkt na inny, postępuj według procedury zwrotu (wyślij do nas towar wraz z formularzem zwrotu). Następnie złóż i opłać nowe, niezależne zamówienie z nowym produktem.